اکتبر 23, 2024

&nbsp&nbsp19 تیر 1403&nbsp &nbsp &nbsp-&nbsp &nbsp &nbsp تاریخ انتشار: &nbsp20 تیر 1403
دکوراسیون بنگاه املاک لاکچری

آنچه می خوانید…

دکور املاک با سبک مدرن، ظاهری ساده دارد و سبک دکوراسیون کلاسیک، مغازه املاک را لاکچری نشان می‌دهد. سبک نئوکلاسیک هم با ترکیب سبک‌های مدرن و کلاسیک، دفتر املاکی باشکوه و ساده برای شما می‌سازد. انتخاب مبلمان و کاغذ دیواری دفتر املاک لاکچری، باید متناسب با به سبک دکوراسیون داخلی و سایر المان‌های موجود در فضا باشد. در این مطلب تیم دکوراسیونی سلام ساختمان، 30 عکس دکوراسیون مشاور املاک شیک و نکات مهم چیدمان آن را با توجه به ترندهای 2024 به شما می‌گویند. درضمن دیدن انواع دکوراسیون اداری لاکچری، به شما در انتخاب دکور املاک شیک کمک می‌کند. همراه ما باشید.

معرفی سه سبک طراحی داخلی دفتر املاک شیک و لاکچری 2024

انتخاب سبک مناسب برای طراحی دفتر املاک می‌تواند نوع مشتریان شما را تعیین کند و تاثیر زیادی بر جذب مشتری داشته باشد. در ادامه به معرفی 3 سبک محبوب مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک برای دکوراسیون دفتر املاک شیک می‌پردازیم و عکس دکوراسیون مشاور املاک با این سبک‌ها را به شما نشان می‌دهیم.

1.    دیزاین داخلی مشاوره املاک مدرن

دیزاین املاک سبک مدرن با استفاده از خطوط ساده و سطوح صاف و بدون منبت کاری، فضایی شیک، امروزی و کاربردی برای دکوراسیون دفتر املاک شما ایجاد می کند. در دکوراسیون اداری مدرن، کمدها، میزها، صندلی‌ها و یا قفسه‌ها ساده و به دور از پیچیدگی طراحی می‌شوند. یکی از اهداف طراحی سبک مدرن دفتر املاک، استفاده بهینه از فضا است. همه چیز در سبک مدرن، در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی می‌شوند.

دیزاین مدرن دفتر املاک با میز ساده قهوه‌ای، صندلی مدرن قهوه‌ای، مبلمان مینیمال آبی و دیوارهای ساده سنگی

در دکوراسیون سبک مدرن برای دفتر املاک شیک خود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی و کرم، فضایی آرام، صلح آمیز و مورد اعتماد ایجاد می‌کنند، همین موضوع باعث ایجاد حس اعتماد و صمیمیت با مشتری می‌شود.

دکور املاک مدرن با صندلی‌های طوسی و مشکی، میز مشکی و قهوه‌ای و دیوارهای سفید و قهوه‌ای

متریال های طبیعی مانند چوب، سنگ و فلز، حس مدرنیته را به فضای املاک مدرن اضافه می‌کنند. می‌توانید از چوب در کفپوش، مبلمان و میزها، از سنگ در پیشخوان و دیوارها و از فلز در صندلی‌ها، لوسترها و اکسسوری‌های دفتر املاک شیک استفاده کنید.

دفتر املاک مدرن با دیوار سنگی طوسی، میز و صندلی قهوه‌ای

2.    دیزاین داخلی مشاوره املاک کلاسیک

دیزاین داخلی مشاور املاک با سبک کلاسیک، فضایی لاکچری می‌سازد و این نوع طراحی، برای دفاتر املاک مناطق لوکس تهران، بسیار پرطرفدار است. کنده‌کاری‌های باشکوه و حجیم روی دیوارها، میزها، صندلی‌ها و یا قفسه‌های دکوراسیون دفتر املاک کلاسیک، از ویژگی مشهور این سبک طراحی است. در سبک کلاسیک شما می‌توانید ستون‌های بلند منبت کاری شده یا آینه‌ها و گلدان‌های فلزی مجلل را به وفور ببینید.

دفتر املاک شیک با دیوارهای کنده‌کاری‌شده، مبلمان چرم و سقف و لوستر کلاسیک

شما می‌توانید برای طراحی دفتر املاک خود به سبک کلاسیک، از متریال‌های لوکس مانند چوب، سنگ، مرمر، مخمل و چرم استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید بخش‌های مختلف دکور املاک مانند کفپوش، سقف، میز و صندلی و یا دیوارها را از این متریال‌ها بسازید و حس ظرافت و تجمل را به فضا هدیه دهید.

مبلمان چرم، کفپوش‌های سنگی و میزهای چوبی در دفتر املاک کلاسیک

کنده‌کاری‌های هنرمندانه روی دیوار مشکی دفتر املاک شیک زیر، سبک کلاسیک را به فضای کاری هدیه داده‌است. انواع دکوراسیون اداری کلاسیک، برای فضاهای کاری حرفه‌ای مثل دکوراسیون دفتر وکالت یا بنگاه‌های شیک، کاربرد زیادی دارند.

کنده‌کاری روی دیوار مشکی همراه با میز سنگی مشکی و صندلی طوسی در دکور دفتر املاک کلاسیک

3.    دیزان داخلی مشاوره املاک نئوکلاسیک

دکوراسیون املاک سبک نئوکلاسیک، حاوی ترکیبی از المان‌های مدرن و کلاسیک است که فضایی شیک و متعادل را برای دکور املاک شما ایجاد می‌کند. در سبک نئوکلاسیک، کنده‌کاری‌های ظریف و مینیمالی را روی درب‌ها، دیوارها، میزها و یا صندلی‌های دکوراسیون املاک می‌توانید مشاهده کنید.

دکوراسیون املاک نئوکلاسیک با دیوار طوسی با تاج‌های کنده‌کاری‌شده ظریف و میز قهوه‌ای ساده

ترکیب دیوارهای کنده‌کاری‌شده ظریف با میز و صندلی مدرن و ساده در دکور املاک نئوکلاسیک، می‌تواند به ایجاد فضایی حرفه‌ای برای مشتریان (خریداران و فروشندگان) کمک کند و به نفع کسب و کار شما باشد.

دفتر املاک با دیوارهای کرمی کنده‌کاری‌شده ظریف و میزهای قهوه‌ای مدرن و صندلی کرم ساده

کمدهای چوبی منبت‌کاری‌شده در دکوراسیون املاک زیر، سادگی و شکوه سبک نئوکلاسیک را رقم زده‌است.

دفتر املاک شیک با کمد چوبی نئوکلاسیک و میز ساده و صندلی قهوه‌ای

در طراحی دکور مغازه املاک علاوه بر سبک طراحی، باید به ابعاد فضا هم توجه کنید. کوچک بودن اندازه مغازه املاک نباید محدودیتی در طراحی دکور املاک شما ایجاد کند.

دکوراسیون مغازه کوچک املاک باید چگونه باشد؟

اگر مغازه املاک شما کوچک است، با کمی خلاقیت و رعایت نکات مهم در چیدمان، می‌توانید دفتر املاکی را برای خود بسازید که سیل مشتریان را به سمت شما روانه کند و بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر برسد. درادامه، چند نکته برای طراحی داخلی مغازه املاک کوچک را می‌‌گوییم:

  • رنگ‌آمیزی دکور املاک کوچک با رنگ‌های روشن: رنگ های روشن مانند سفید، کرم، آبی آسمانی و طوسی می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر از حالت عادی نشان دهند.
  • استفاده بهینه از فضا با مبلمان چنده منظوره: مبلمانی را انتخاب کنید که چند منظوره باشند و بتوان از آن‌ها برای چندین کار استفاده کرد. به عنوان مثال از میزهایی استفاده کنید که دارای کشو و قفسه هستند.
  • درخشش دکوراسیون بنگاه املاک کوچک با نورپردازی مناسب: ترکیب نورهای هالوژن با نورهای خطی در سقف، فضای دکور املاک را روشن و دلباز نشان می‌دهند.
  • دریافت انعکاس نور در مغازه املاک کوچک با نصب آینه‌ها: نصب آینه در دکوراسیون املاک کوچک با انعکاس نور، باعث بزرگ نشان دادن فضا می‌شود.
  • نظم ‌بخشیدن به فضای کوچک دکور املاک با قراردادن شلف دیواری: برای قراردادن اسناد املاک و مستغلات در دفترکار کوچک خود، از شلف‌های دیواری به منظور نظم بخشیدن به فضا، استفاده کنید.
  • انتخاب سبک مدرن برای فضای کوچک مغازه املاک: سبک مدرن به دلیل طراحی ساده و خلوت و استفاده بهینه از فضا، انتخابی ایده‌آل برای طراحی دکور مشاور املاک کوچک است.

دفتر املاک کوچک با دیوارهای سفید و قهوه‌ای، میز قهوه‌ای، صندلی سفید و طوسی و کابینت‌های دیواری قهوه‌ای

10 نکته برای طراحی بهترین دکوراسیون مشاور املاک

دقت در نحوه چیدمان مشاور املاک، نصب یک کفپوش مناسب و انتخاب رنگ متناسب با نوع دکوراسیون مغازه، ازجمله نکاتی هستند که باید در طراحی دکوراسیون مشاور املاک بدانید. درادامه بیشتر درمورد این نکات صحبت می‌کنیم:

1.    نحوه چیدمان مشاور املاک

با چیدمان اصولی دکور بنگاه املاک، فضایی حرفه‌ای ایجاد کنید و نهایت استفاده را از هر سانتی‌متر فضا ببرید. به این صورت به مشتریان خود نشان می‌دهید که در کارتان جدیت دارید و به نیازهای آن‌ها اهمیت می‌دهید. برای چیدمان اصولی فضای بنگاه، به 4 اصل زیر توجه کنید:

  • اصل 1: اولین مکانی که مشتریان شما با آن روبرو می‌شوند، منطقه پذیرش است. این فضا باید تمیز و مرتب باشد. از یک میز پذیرش مناسب و صندلی‌های راحت که متناسب با سبک دکوراسیون داخلی املاک باشد، برای پذیرش مشتریان استفاده کنید.

دکور املاک با میز پذیرش سفید و قهوه‌ای، صندلی سرمه‌ای و دیوار سفید و طوسی

  • اصل 2: چیدمان قسمت بعدی دکوراسیون املاک، محیط مذاکره است. فضای مذاکره باید محیطی خصوصی و آرام باشد تا مشتریان شما احساس راحتی کنند و بتوانند به طور آزادانه در مورد نیازهای خود صحبت کنند. از یک میز بزرگ، صندلی‌های راحت، فناوری‌های هوشمند و نورپردازی مناسب برای این فضا استفاده کنید.

اتاق مذاکره مشاوره املاک با میز بزرگ سفید و صندلی‌های چرخ‌دار قهوه‌ای همراه با پرژوکتور

  • اصل 3: چیدمان فضای کاری کارمندان در دکوراسیون املاک مهم است. طراحی چیدمان اصولی و راحت، می‌تواند باعث بهره‌وری بیشتر کارمندان شود. فضای کار کارکنان باید راحت باشد تا آ‌‌ن‌ها بتوانند به طور موثر به وظایف خود رسیدگی کنند. از میز و صندلی‌های استاندارد و ارگونومیک، قفسه‌های مناسب برای نگهداری پرونده‌ها و همچنین تجهیزات کامپیوتری پیشرفته برای اتاق کارمندان استفاده کنید.

فضای کاری کامندان دکور املاک با میز قهوه‌ای و صندلی‌های آبی

  • اصل 4: هر دکوراسیون املاک، باید حداقل یک سرویس بهداشتی و آشپزخانه داشته باشد. در صورت وجود فضای کافی، آشپزخانه را در مجاورت فضای کار کارکنان قراردهید. در غیر این صورت، با استفاده از پارتیشن، می‌توانید فضایی مجزا برای آشپزخانه در سالن کاری کارکنان ایجاد کنید. عکس آشپزخانه زیر، متعلق به دکور املاکی مدرن و ساده است. مشابه این عکس را کابینت سازهای سلام ساختمان می‌توانند برای شما بسازند.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان