اکتبر 23, 2024

پاسخگو نبودن شهردار تهران درباره 192 دستگاه ون که در پارکینگی در حال خاک خوردن است از سوی تاکسیرانان با انتقادات تندی مواجه شده است.




تین نیوز |

پاسخگو نبودن شهردار تهران درباره 192 دستگاه ون که در پارکینگی در حال خاک خوردن است از سوی تاکسیرانان با انتقادات تندی مواجه شده است.

انجمن صدای تاکسیرانان با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی آنچه بر مدیریت حمل و نقل تهران می گذرد را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

در این پست آمده است؛ وقتی صحبت از چگونگی( مدیریت ) اوضاع حمل‌ و نقل به میان می‌آید ، واژه‌هایی مانند “هرج و مرج ، رانت ، شلختگی ، فامیل‌ بازی ” و از این دست در مورد عملکرد برخی مسئولین و نهادها در این حوزه به ذهن متبادر می ‌شود.

شهردار تهران ، آقای زاکانی از جمله مسئولینی هستند که در این باب پرچمدار است و آوازه‌ تخطی‌ های ایشان از قانون چنان شهره‌ شهر شده که وقتی نام شهرداری تهران برده می ‌شود کمتر کسی پیدا می ‌شود که از این نهاد به نیکی یاد کند.

عملکرد ایشان چنان می‌ نماید که اصلا” برای مردم شهیدپرور تهران ارزشی قائل نیستند…! بعنوان مثال ون‌ هایی که باید در خدمت مردم باشند چرا بصورت مخفیانه در پارکینگ‌ ها نگهداری می ‌شوند و در حال خاک خوردن هستند…!؟

جناب زاکانی ، جنابعالی که خود را مدیر انقلابی معرفی کردید آیا این است معنی انقلابی‌ گری که از طریق وزارت کشور ۱۹۲ دستگاه ونی را که باید تحویل بگیرید و در چرخه حمل‌ و نقل عمومی به‌ کار گرفته شوند اما  تحویل آنها را به شرکتی بنام “الکترونیک پارس شهروند” که رد پای … در آن دیده می‌شود اعطاء کردید ، با کدام مجوز اقدام به چنین تخلفی نمودید…!؟ پشت شما برای این تخلفات آشکار به کجا بند و گرم است که اینچنین حق ‌الناس را ضایع می کنید…!؟

در ادامه این مطلب انتقادات تندی نیز متوجه رئیس شورای شهر تهران شده است به این مضمون که ؛ صد البته که یکی از این حضرات رئیس شورای شهر تهران جناب مهدی چمران هستند که معلوم نیست با کدام معیار و منطق حامی بی چون و چرای جنابعالی شده‌ اند!

آقای چمران در مورد طرح سوال جناب تشکری هاشمی از آقای زاکانی در مورد توضیح درباره چگونگی داستان ون‌ ها  می ‌فرمایید: “علی ‌رغم اینکه شهردار آماده پاسخگویی به سوال اعضای شورای شهر تهران بود، اما تصمیم گرفته شد این کار فعلاً صورت نگیرد و به دلایل مسائل عمومی کشور، این موضوع به تعویق افتاده است!

آقای چمران  لطفا” به این سوالات پاسخ دهید:

۱- اولا  بفرمایید از سوی چه کسانی این تصمیم گرفته شد…!؟

۲- امور مربوط به شهرداری تهران و شورای شهر چه ارتباطی به مسائل عمومی کشور دارد که شما بهانه آنرا می آورید…!؟

 

۳- آیا اعضای سوال کننده شورا متوجه مسائل عمومی کشور نیستند که طرح سوال کرده اند…!؟

۴-  آیا این تعلل حضرتعالی در طرح سوال از شهردار ارتباطی به انتخابات هیات رئیسه شورای شهر ندارد…!؟

۵-  اصلا” چه ارتباطی بین مسائل عمومی کشور و طرح سوال از شهردار وجود دارد…!؟

۶- مگر خط قرمز شما حمل و نقل عمومی نبود!؟

ما همینجا خدمت آقای تشکری هاشمی عرض میکنیم زیاد دل‌ تان را نسبت به این طرح سوال خوش نکنید ، چون اراده‌ ای از سوی مهندس مهدی چمران برای پاسخگو کردن شهردار و حضور ایشان در صحن علنی شورا وجود ندارد.

“کلاه بی ‌پشم” تنها دست‌آورد جناب چمران برای شورایی بوده که مدیریت آن را بر عهده داشته ؛ ایشان بجای حمایت از شهردار متخلف باید خیلی وقت پیش ایشان را استیضاح و برکنار می‌ کردند تا کار به جایی نرسد که ۱۹۲ ون با سرنوشتی مواجه شوند که همکاران ون‌ دار ما و مردم شهید پرورمان که از رفتار ایشان قلب‌ شان به درد آمده از استفاده از این ون‌ ها محروم بمانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *