اکتبر 23, 2024

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز اصفهان گفت: همزمان با تکمیل قطعه ۸ آزادراه شیراز اصفهان قطعه اول مسیر کریدوری شیراز بوشهر به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

تکمیل کریدور ترانزیتی کشور همزمان با احداث آزاد راه شیراز بوشهر




تین نیوز

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز_ اصفهان گفت: همزمان با تکمیل قطعه ۸ آزادراه شیراز  اصفهان قطعه اول مسیر کریدوری شیراز _بوشهر به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر تنها مدیر پروژه منطقه ۷ آزاد راه شیراز  اصفهان  با بیان اینکه تاکنون ۸۹ درصد خاکبرداری و ۸۵ درصد بتن ریزی قطعه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان انجام شده است، گفت: در مجموع پیشرفت فیزیکی قطعه ۷ آزادراه شیراز- اصفهان به بیش از ۶۲ درصد رسیده است و اگر منابع مالی آن به موقع تامین شود می توانیم این قطعه را تا چهار ماه آینده برای تردد آماده کنیم.

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز- اصفهان بیان کرد: هم اکنون ۵۰ درصد نیوجرسی های این قطعه، ۲۳ درصد رویه آسفالت، ۶۹ درصد آرماتوربندی و قالب بندی آن نیز آماده شده است.

مدیر پروژه منطقه ۷ آزادراه شیراز – اصفهان حجم خاکریزی این قطعه را بیش از ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: همچنان عملیات اجرایی این قطعه در دست اجراست تا بتوانیم با تامین منابع مالی مورد نیاز آن را به موقع آماده کنیم.

وی تاکید کرد: آزادراه شیراز – اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر در ۷ قطعه طراحی و ساخته شده است که هم اکنون با اتمام عملیات اجرایی قطعات ۱ تا ۶ آزادراه شاهد بهره برداری از ۲۱۲ کیلومتر از این مسیر هستیم و قطعه ۷ این آزادراه به طول ۱۳ کیلومتر آخرین قطعه آن در ورودی شهر شیراز قرار دارد.

وی اظهار کرد: با تکمیل این پروژه  و اتصال آن به بوشهر ما شاهد تکمیل کریدور ترانزیتی شمال _ جنوب و حلقه مفقوده در این بخش  و افزایش حجم میزان ترانزیت خواهیم بود.




آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *