اکتبر 24, 2024

&nbsp&nbsp20 تیر 1403&nbsp &nbsp &nbsp-&nbsp &nbsp &nbsp تاریخ انتشار: &nbsp20 تیر 1403
وسائل تزئینی پرطرفدار در دکوراسیون داخلی خانه

آنچه می خوانید…

اجرای دکوراسیون داخلی منزل فراتر از عکس و شمع است! این موضوع را قطعا کسی که از دکوراسیون منزل خود خسته شده است، به خوبی درک می کند. آیا شما هم احساس می‌کنید دیگر برای تزئین خانه‌تان گزینه‌ای باقی نمانده است؟ دیوارها پر از عکس شده‌اند و تعداد شمع‌هایتان از کل قفسه‌ی یک مغازه‌ی لوستر فروشی هم بیشتر است. اما چگونه می‌توان با دکوراسیونی منحصر به فرد، حس زندگی کردن در یک خانه‌ی واقعی را لمس کرد؟

ما بارها با این چالش روبرو شده‌ایم. به همین دلیل فهرستی از وسایل تزئینی پرطرفدار در دکوراسیون داخلی خانه را گردآوری کرده‌ایم. هر زمان که چیدمانی ناقص به نظر می‌رسد یا فکر می کنید فضایی از دکوراسیون داخلی تان خالی است، به این فهرست رجوع کنید تا برای تزئین آن مکان الهام بگیرید.

بیایید با هم به دنیای ایده‌پردازی برای زیباتر کردن تک تک بخش‌های خانه‌ی عزیزتان سری بزنیم.

معرفی وسایل پرطرفدار دکوراسیون داخلی منزل

وسایل پرطرفدار در دکوراسیون داخلی منزل، بسیار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آینه‌های دکوراتیو، گیاهان آپارتمانی، تابلوها و قاب عکس‌ها، شمع و جا‌شمعی، کوسن‌ها، فرش و قالیچه، مجسمه و اشیاء دکوری اشاره کرد. ما در ادامه به برخی از محبوب‌ترین وسائل دکوراسیون خانه اشاره می‌کنیم:

1. دیوارها را فراموش نکنید!

خیلی از افراد زمانی که می خواهند سراغ تزئین دکوراسیون داخلی بروند، ذهن شان تنها به سمت کف و فضاهای پایین خانه کشیده می شود و از دیوارها غافل می شوند. این درحالی است که امروزه طیف گسترده‌ای از آثار هنری دیواری با قیمت مناسب در بازار وجود دارد. شما می‌توانید بدون خالی کردن حسابتان، یک تابلوی هنری بزرگ و خیره‌کننده برای دیوارتان پیدا کنید.

2.ساعت‌های زینتی همچنان در صدر هستند.

با وجود ساعت های دیواری در اطرافمان، همچنان یک ساعت زینتی می‌تواند عنصری زیبا در دکوراسیون باشد. ساعتی را انتخاب کنید که با سبک داخلی خانه شما همخوانی داشته باشد، چه مدرن، صنعتی، کلاسیک یا هر سبک دیگری.

3. نورپردازی را جدی بگیرید!

ما همیشه بر اهمیت نورپردازی و قانع نبودن به چراغ‌های سقفی برای روشن کردن خانه تأکید می‌کنیم. چراغ‌های رومیزی و ایستاده نوری ملایم‌تر ایجاد می‌کنند و سایه‌های تند را در خانه‌تان کاهش می‌دهند. نورپردازهای مکمل مانند انواع آباژورها می‌توانند خودشان به تنهایی  یک عنصر دکوراتیو باشند.

4.تزئین دکوراسیون با کوسن: کمترین هزینه، بیشترین تاثیر!

به نظر ما، هیچ راهی به صرفه‌‌تر از عوض کردن رویه‌ی کوسن‌ها برای تغییر دکوراسیون وجود ندارد. کوسن‌ها به سادگی رنگ‌های جدید و چشم نوازی را به فضا منتقل می‌کند و جذابیت آن را افزایش می دهد. یک راز مهم را از طرف ما هدیه بگیرید، برای اینکه ظاهری زیبا به کوسن هایتان ببخشید و همچنین میزان راحتی آن‌ها را افزایش دهید، بالش‌های داخل کوسن را از الیاف معمولی به پر تغییر دهید.

وسائل تزئینی پرطرفدار در دکوراسیون داخلی خانه

5.روشنایی فراتر از نور: جادوی شمع!

شمع به خوبی می‌تواند حس رمانتیک و عاشقانه ای را به خانه‌تان تزریق کند. شمع‌ها با تحریک حس بویایی، فضایی را به وجود می‌آورند که به ندرت با سایر وسایل دکوراتیو قابل دستیابی است. برای اینکه مواد سمی وارد خانه‌تان نشود، به دنبال شمع‌های ساخته‌شده از موم سویا و با رایحه‌های طبیعی باشید. همچنین می‌توانید شمع دست‌ساز خود را به عنوان عنصر دکوری به فضای داخلی اضافه کنید.

6.گلدان هایی از جنس شیشه و سرامیک

امروزه بازار پر از انواع و اقسام گلدان‌های زیباست. با انتخاب گلدان های زیبای شیشه ای یا سرامیکی میتوانید زیبایی را به معنای واقعی در فضای داخلی تان میهمان کنید. شما میتوانید گلدان های ساده منزل خود را با استفاده از پولک ها، آبرنگ یا برچسب های زیبایی تزئیین کنید و به عنوان یک دکوری جذاب بهره ببرید.

اهمیت استفاده از  وسائل تزئینی و دکور در خانه

با استفاده از وسایل تزئینی و دکوری در خانه فضایی دلنشین که دقیقا مطابق با روحیه شماست، رقم می خورد. با انتخاب این وسایل می توانید صمیمیت را میان خود و عزیزانتان به حداکثرترین حالت ممکن برسانید. برای مثال با انتخاب یک تابلوی هنری از چهره خود و شریک عاطفی‌تان می‌توانید علاوه بر زیباسازی فضای داخلی به افزایش صمیمیت نیز کمک کنید.

به علاوه با انتخاب صحیح لوازم دکوری در منزل، می‌توانید علایق و سرگرمی‌های خود را به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، اگر به موسیقی علاقه دارید، می‌توانید از آلات موسیقی، پوستر کنسرت‌ها یا جوایزتان در دکوراسیون خانه استفاده کنید. عکس‌های خانوادگی، یادگاری‌ها و سوغاتی‌ها از سفرها، همگی می‌توانند به عنوان وسایل تزئینی در خانه استفاده شوند و خاطرات خوب و لحظات شاد زندگی شما را زنده نگه دارند.

 نکات مهم برای خرید وسایل تزیینی منزل جدید

با توجه به تنوع لوازم دکوری منزل در بازار ، انتخاب  اصولی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این بخش، به برخی از نکات مهم برای خرید لوازم دکوری منزل می‌پردازیم که به شما در اجرای دکوراسیون داخلی منزل کمک خواهند کرد:

  • بودجه خود را تعیین کنید: قبل از هرکاری، حتماً بودجه‌ی خود را برای خرید لوازم دکوری تعیین کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌هایتان را محدود کرده و از هدر رفتن پولتان جلوگیری کنید.
  • سبک دکوراسیون منزل خود را بشناسید: در قدم بعدی باید سبک دکوراسیون منزل خود را شناسایی کنید. سبک‌های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک، مینیمال، روستیک، بوهمین و… در دکوراسیون داخلی وجود دارند. انتخاب وسایلی که با سبک کلی دکوراسیون منزلتان همخوانی داشته باشند، فضایی هماهنگ و چشم‌نواز ایجاد خواهد کرد.
  • به دنبال وسایل تزئینی با کیفیت باشید: در هنگام خرید لوازم دکوری، به دنبال وسایلی باشید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. اجناس بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت نه تنها زیبایی ظاهری خود را به سرعت از دست می‌دهند، سرمایه‌گذاری روی وسایلی با کیفیت، در بلندمدت به نفع شما خواهد بود.
  • به کارایی و کاربرد لوازم توجه کنید: علاوه بر زیبایی ظاهری، به کارایی و کاربرد لوازم دکوری نیز توجه کنید. وسایلی را انتخاب نمایید که در عین زیبایی، کاربردی نیز باشند و نیازهای شما را در فضای مورد نظر برآورده کنند.

از چه رنگ‌هایی برای وسایل دکوری استفاده شود؟

انتخاب رنگ مناسب برای وسایل دکوری منزل، تا حد زیادی به سلیقه‌ی شما و سبک کلی دکوراسیون منزلتان بستگی دارد. برای دستیابی به ترکیب درست رنگ، می‌توانید سراغ رنگ‌های مکمل بروید. با نگاه کردن به چرخه رنگ می‌توانید رنگ‌های مکمل را به راحتی پیدا کنید. در این چرخه، رنگ‌هایی که در مقابل یکدیگر قرار دارند، مکمل هم هستند. این رنگ‌ها به خوبی می‌توانند تضاد و کنتراست زیبایی را در فضای داخلی رقم بزنند.

علاوه بر رنگ‌های مکمل، سراغ رنگ های مشابه هم بروید؛ به عنوان مثال، می‌توانید از رنگ‌های مختلف آبی مانند آبی روشن، آبی فیروزه‌ای و آبی تیره برای تزیین منزل خود استفاده کنید. همچنین رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری و بژ، رنگ‌هایی هستند که به راحتی با رنگ های ترکیب می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای ایجاد فضایی آرام و دنج استفاده کرد.

جمع بندی

امروز فهرست کوچکی از وسایل تزئینی پرطرفدار در دکوراسیون داخلی را خدمتتان ارائه کردیم. دانستیم که انتخاب این لوازم تا حد زیادی به سلایق و هدف شما باز می گردد. در صورتی که طرفدار هنر و رنگ های شاد هستید، می‌توانید با انتخاب لوازم دکوری‌هایی مانند انواع گل‌ها و گیاهان، یا کوسن‌هایی با طرح‌های هنری، شخصیت خود را در معرض نمایش قرار دهید.

سوالات متداول

چه وسایلی جزو پرطرفدارترین لوازم دکوری منزل هستند؟

آینه‌های دکوراتیو، گیاهان آپارتمانی، تابلوها و قاب عکس‌ها، شمع و جا شمعی، کوسن‌ها، فرش و قالیچه، مجسمه و اشیاء دکوری، رومیزی‌ها و رانرها، پرده‌ها و انواع نورپردازی.

برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا از کدام رنگ ها استفاده کنیم؟

از رنگ‌های روشن در فضاهای کوچک استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته در انتخاب لوازم دکوری چیست؟

مهم‌ترین نکته این است که از وسایلی استفاده کنید که به آن‌ها علاقه دارید و در منزلتان احساس خوبی به شما می‌دهند.

 

 

چطور ثبت درخواست کنیم؟

سلام ساختمان چیست؟

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *